Székhely- és virtuális iroda szolgáltatásunk ideális azon német vállalkozások számára, melynek alkalmazottai, vezetősége nem tartózkodnak folyamatosan az irodában, munkavégzésük helyének jellege kötetlen. A németországi cégalapítás megtörténte után, de abban az esetben is, ha nem velünk történt, ajánjuk székhelyszolgáltatásunkat, mely az alábbiakat tartalmazza:

  • székhelybejelentés
  • postai levelezéskezelés
  • küldeménykezelés
  • értesítéskezelés sms-ben, e-mailben
  • postai átirányítás
  • telefon/faxkezelés

Münchenben irodát bérelni, ott folyamatosan ügyeletet, asszisztenciát fenntartani költséges. Ha a kiadások és az egyéb ezzel kapcsolatos terhek minimalizálása a célja, vegye igénybe segítségünket.

Saját fejlesztésű, rendkívül felhasználóbarát informatikai rendszerünk garantálja az időmegtakarítást, a dokumentumok nyomonkövethetőségét az általunk kezelt német vállalkozás vezetősége részére, időt, energiát és ezáltal költséget megtakarító, biztonságos informatikai körülmények rendelkezésre bocsátásával.

AJÁNLATKÉRÉS